Klantenservice
 
Een bestelling plaatsen
Stap 1: Een product zoeken
U kunt een product zoeken door de productcategorieën te bekijken in de Winkel via de tabs Pocket, XL, Basis, VMBO of proefabonnement.
 
Stap 2: Product toevoegen aan uw winkelmandje
Zodra u het gewenste product heeft gevonden kunt u op de button ’In winkelmandje’ klikken om het artikel in uw winkelmandje te plaatsen.
 
Stap 3: Bestelling
Hier ziet u een overzicht van de producten in uw winkelmandje. Vanuit hier kunt u verder winkelen en andere producten toevoegen aan uw winkelmandje.
Door op ‘Verder met betaling’ te klikken gaat u verder met betalen.
 
Stap 4: Persoonlijke gegevens
Hier wordt u eerst gevraagd om in te loggen, of om een account aan te maken als u nog geen account heeft. Door op ‘Verder met betaling’ te klikken gaat u verder met betalen.
 
Stap 5: Afronden
Hier ziet u nogmaals een compleet overzicht van uw bestelling en accountgegevens.
Door op ‘terug’ te klikken of door op één van de genummerde tabs te klikken, kunt u terug gaan in het betalingsproces. Als de gegevens correct zijn, klikt u op ‘naar betaalpagina’. U komt nu op de betaalpagina waar u de gewenste betalingsmethode kunt kiezen.
 
 
Betaalmogelijkheden
U kunt op Mijn.Prisma.nl betalen via iDEAL, Mastercard, Visa creditcard. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor deze betaalmethoden.
 
 
iDEAL (alleen voor Nederlandse klanten)
Met de betaalmethode iDEAL kunt u aan het einde van het bestelproces direct de betaling afhandelen in het internetbankierprogramma van uw bank. Het enige dat u nodig heeft om te kunnen betalen met iDEAL is een bankrekening met internetbankieren bij één van de volgende banken: ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank.
Als de iDEAL betaling succesvol is verlopen dan ontvangt u meestal binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Soms kan het gebeuren dat de status van de iDEAL betaling niet direct automatisch wordt ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als u na het betalen het venster te snel afsluit of tijdens een storing. In deze gevallen ontvangt u de bevestigingse-mail later.
 
 
Verzending & levertijden
Mijn.Prisma.nl kent geen verzending & levertijden. Na betaling zijn de online producten direct te gebruiken. Als u uitlogt, kunt u met de inloggegevens van uw account (die u hebt ontvangen op het opgegeven e-mailadres) uw abonnement opnieuw bereiken.
Na inloggen kunt u eventueel uw accountgegevens wijzigen.
 
 
Verzendkosten
Mijn.Prisma.nl kent geen verzendkosten.
 
BTW
Alle prijzen op de website zijn incl. BTW. Vlak na uw bestelling ontvangt u per e-mail een factuur waarop de BTW is gespecificeerd.
 
 
Retour sturen van artikelen
Het ruilen of retour sturen van digitale producten zoals de abonnementen van Mijn.Prisma.nl is niet van toepassing. Ook het herroepingsrecht is niet van toepassing.
Als er een probleem is met inloggen kunt u ons bereiken via info@prisma.nl . Wij zullen uw probleem zo snel mogelijk behandelen.
 
 
Contactgegevens
Als u na het lezen van de klantenservicepagina nog vragen heeft, kunt u een e-mail sturen naar info@prisma.nl, wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk behandelen.